خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





طریقه مصرف میوه ها

    میوه باید کاملا رسیده باشد . میوه خام مشکلات گوارشی ایجاد می کند ونیز میوه رسیده دارای قند ساده بوده که سریعا هضم می گردد و بیش از هر زمان دیگری مواد حافظ  تندرستی را دارند .

    میوه کشت ارگانیک و مزرعه بدون سم و کود شیمیایی سالم تر است .

    میوه در مسیر و نزدیک جاده ها حاوی سرب و دیگر مواد مسموم کننده می باشد .

    کنسرو میوه ها در هنگام ضرورت بخورید زیرا حاوی مقدار زیادی شکر هستند ، ضمن اینکه فاقد ویتامین ها می باشند .

    آب میوه تازه گرچه حاوی ویتامین است اما فاقد مواد فیبری برای گوارش هستند .

    انواع نوشابه های میوه دار مانند لیمو ناد ، و دیگر نوشابه ها فاقد ارزش میوه هستند و بیش از اندازه قند مصنوعی دارند .

    میوه خرد شده را سریعا مصرف کنید زیرا به شدت ویتامین از دست می دهد .

    جوانه ها را هرگز با میوه ترش نخورید بلکه باید شیرین باشد .

    میوه خشک شده 3 تا 4 برابر میوه تر کالری دارد ولی غنی از ویتامین ها و مواد فیبری است . متاسفانه گاهی به آن ها گاز گوگرد می دهند ، گوگرد مانع فعالیت آنزیم ها در بدن می گردد . از طرفی ویتامین B1 را کاملا نابود می کند در بسیاری موارد اکسید گوگرد موجب سردرد افراد حساس می شود . احساس میگرن و حتی اسهال به انسان دست می دهد . بسیاری از مصرف کننده ها دچار آسم ، تنگی نفس می شوند . بهتر است این نوع میوه ها را با آب گرم کاملا شسته و بعد مصرف شوند .

    منبع :

            تندرستی خوردنی است ، پرفسور دکتر ابوالقاسم متین


    این مطلب تا کنون 5 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : میوه ,ویتامین ,مواد ,مصرف ,گوگرد ,حاوی ,مواد فیبری ,دارند میوه ,باشد میوه ,
    طریقه مصرف میوه ها

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده